loading...
گنجینه دانلود
گروه گنجینه دانلود بازدید : 912 جمعه 12 دی 1393 نظرات (1)

 

تمامی کدهای ارور مودم را اینجا ببینید.

 

لیست کامل خطاهای مودم

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که قصد اتصال به اینترنت را دارید و پس از انتخاب کانکشن مورد نظر و هنگام اتصال به شماره مقصد با Error خاصی روبرو شده اید. این Error ها به علت خطاهایی است که در مودم و هنگام اتصال به شبکه پیش می آید. در صورتی که به این خطاها دقت کنید مشاهد میکنید که در کنار توضیح خطا کد Error نیز ذکر شده است به عنوان مثال Error 618. در این ترفند قصد داریم تا تمامی خطاهای مودم را به همراه کد آنها به شما معرفی کنیم. این ترفند مرجع خوبی برای زمانی است که با مودم خود دچار مشکل شده اید.  600- اگر سیستم در حال شماره گیری باشد و دوباره شماره گیری نمائید این خطا نمایش داده میشود.
601- راه انداز Port بی اعتبار می باشد.
602- Port هم اکنون باز میباشد و برای بسته شدن آن باید کامپیوتر را مجددأ راه اندازی کرد.
603- بافر شماره گیری، بیش از حد کوچک است.
604- اطلاعات نادرستی مشخص شده است.

برای دیدن ادامه خطاهای مودم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

گروه گنجینه دانلود بازدید : 673 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

راهنمای دانلود

 


به گزارش گنجینه دانلود:

برای دانلود روی لینک یا عکس دانلود کلیک کنید ، سپس در صفحه جدید که باز می شود روی گزینه Free download یا دانلود رایگان و با سرعت پایین کلیک کنید. (توجه داشته باشید سرعت دانلود همان سرعت دانلود نرمال و بالا هست  و سرعت پایین نخواهد بود و لینک بصورت مستقیم و اختصاصی است ) سپس لینک دانلود ساخته میشود و با کلیک برروی لینک دانلود ، دانلود آغاز میشود. لینک دانلود مستقیم و اختصاصی بوده و  اگر برنامه اینترنت دانلود منیجر داشته باشید به طور خودکار شروع میشود و به شما پیام می دهد برای ذخیره فایل در پوشه مورد نظرتان . لینک مستقیم هست و  امکان pause و resume هم وجود دارد و می توانید با نرم افزارهای مدیریت دانلود به راحتی فایل را با سرعت بالا دانلود نمایید.


برای دیدن آموزش تصویری به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

گروه گنجینه دانلود بازدید : 519 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش گنجینه دانلود:


Internet Download Manager یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است.دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود.

خیلی از کاربران با نرم افزار اینترنت دانلود منیجر آشنایی کامل دارند و در مواقع دانلود بیشتر از این نرم افزار استفاده می کنند و این نرم در بیشتر مواقع با پیغام  اخطار مواجعه می شوند که کمی برای کاربر دردسر دارد با این آموزش برای همیشه از دست این خطا خلاص شوید.

دیگر با این اخطار خداحافظی کنید برای همیشه.
yjc.ir

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

گروه گنجینه دانلود بازدید : 270 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

در میان جنگ غول های مرورگرهای اینترنتی ، همواره مثلثی که سه رأس آن را Firefox ، IE و Opera تشکیل میدهد وجود داشته است. در این میان مرورگر Opera یکی از نوآورترین ها بوده است و به واسطه همین موضوع توانسته است کاربران و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. در این مرورگر محبوب نیز ترفندهای متعددی وجود دارد که بسیاری از کاربران از آنها بی خبرند. هم اکنون قصد داریم تا 14 ترفند کاربردی پیرامون این مرورگر اینترنتی را برای شما بازگو کنیم که با استفاده از آنها میتوانید خود را حرفه ای تر نشان دهید.

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

گروه گنجینه دانلود بازدید : 281 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

در هنگام مرور صفحات اینترنتی به به تصاویر مختلف متحرک در قالب عکس‌های متحرک، فایل‌های فلش و... برمی‌خوریم که گاهی به دلیل سرعت بالای آن‌ها قادر به مشاهده دقیق محتوای آن‌ها نیستیم. در صورتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید با استفاده از این ترفند می‌توانید به سادگی محتویات پنجره‌ی مرورگر را ثابت کرده و به اصطلاح فریز کنید.
 

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

گروه گنجینه دانلود بازدید : 302 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرأت قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم‏افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی ۱۹ نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم.

برای دیدن نکات به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 17,116
  • بازدید کلی : 410,642