loading...
گنجینه دانلود
گروه گنجینه دانلود بازدید : 663 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

 

به سایت گنجینه دانلود خوش آمدید

 


دوستان عزیزسایت گنجینه دانلود سایتی است که به رایگان مطالب مجاز ومفیدرابرای شما قرارمیدهد.

  • ومطالبی که درسایت قرارمیگیرد: یاازخودگنجینه دانلودمیباشندکه استفاده ازآنهاباید باذکرمنبع: www.ganjinehdownload.irهمانطورکه ما منابع راذکر می کنیم صورت گیرد.

 

  • ویاازمطالب مفید دیگر وبسایت هامیباشندکه دراین صورت منبع آن ذکر میگردد

-آدرس اصلی سایت:www.ganjinehdownload.ir

-شمادوستان می توانید نظرات خودرا درادامه مطلب هرپست برای ماارسال فرماییدتاباعث بهبود کیفی سایت گردد.

-چنانچه هریک ازلینک های دانلود بامشکل مواجه شدمیتوانید دربخش نظرات برای ما نام موضوع ولینک مربوطه را ارسال کنید تادرصورت امکان سریعامشکل رفع گردد.

-همچنین میتوانیدباعضوشدن درسایت مطالبی را که دوست دارید راعنوان کنیدتادرصورت امکان درسایت قرارگیرد.

-وهمین طوراگرخودتون مطلبی دارید که مناسب وبسایت میباشدمیتوانید برای ماارسال کنید تا بااسم خودتون (درصورتی که دوست داشتید)درسایت قرارگیرد.

 

 

باتشکرازشما


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد عباسی در تاریخ 1392/02/15 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

سلام وب بسیار زیبایی دارین خوشحال میشم بمن سری بزنی منتظرتون هستم در صورت تمایل بگین تاهمو لینک کنیم
راستی میخواستم بهت یه پیشنهاد بدم اگه میخوای کسب درآمدی متفاوت کنی برو به این لینک http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=24694 کارش اینجوریه:
بعد از اینکه ثبت نام کردید و مشخصات خودتونو فرستادید این مراحل رو طی کن:
چگونه شروع کنم ؟
به بخش “دریـافت کــد تبلیغ” بروید و درآنجا کد تبلیغات ناحیه مناسب با طراحی وبسایت و سلیقه خود را در فرمت جاوا اسکریپت بردارید (کپی کنید) و در قالب وبسایت خود قرار دهید
چگونه کسب درآمد میکنم ؟
بعد از به نمایش درآمدن تبلیغات در سایت شما بازدیدکنندگان شما در صورتی که تمایل داشته باشند روی تبلیغات کلیک کرده و به سایت مقصد منتقل میشوند ، در ازای این کلیک تا ۶۰۰ ریال به حساب کاربری شما افزوده میشود ، بعد از رسیدن این مبلغ به حداقل پرداخت می بایست به بخش “مشاهده درآمـدها” رفته و درخواست پرداخت پورسانت خود را ثبت کنید
همچنین در ازای معرفی سیستم پرشین هیت به دوستان و یا دیگر وبمستر ها با لینک اختصاصی خود (موجود در بخش “دریـافت کــد تبلیغ”) ۱۵% از کل درآمد آنها نیز بودن نیاز به ثبت هیچگونه درخواستی به حساب شما واریز خواهد شد
به نظرم شمام لینک ویژه به کاربراتون معرفی کنید ینی معرفشون باشید چون هرکسی بره و از لینک شما ثبت نام کنه ۵۰۰۰ تومان به حسابتون ریخته میشه اما بنر تبلیغاتی که فقط کلیک هست زیاد زیادش ۶۰ تومانه
موفق باشی عزیز…

این نظر توسط تقی در تاریخ 1392/01/31 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

https://rozup.ir/up/hut/filtershekan.rar

این نظر توسط black_king در تاریخ 1392/01/16 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

سلام سايت بسيار خوبي داري
اگر گرافيست خوب و حرفه اي خواستي فقط با 30 تومان کارهاي گرافيکي سايتتو انجام ميدم(بنر،هدر،لوگو،کاور و...)
اگه خواستي منو add کن
s_esmaeili77

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/01/10 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خسته نباشی

دوست گلم من دنبال چند مدیر و همکار خوب و با تجربه میگردم که با هم یه سایت رو بروز رسانی کنیم.

دوست گلم ببین به طور کلی در دنیای نت تا جایی که من میدونم فقط دو تا سایت بزرگ زیرنویس وجود داره که من نیز به این فکر افتادم که یه سایت زیرنویس راهاندازی کنم.

خوب دوست من الان سایت رو راهندازی کردم و بعد از گذشت 20 روز که مطالب رو به طور حرفه ای درسایت قرار دادم الان ورودی گوگل سایت در روز به 165 تا رسیده البته من این سایت رو خیلی وقت پیش راهاندازی کردم ولی به دلیل مشکلات نتونستم بروز رسانیش کنم .

دوست گلم من به تنهایی نمیتونم این سایت رو بروز رسانی کنم و نیاز به مدیران با تجربه و لایق مثل شما میگردم که با هم مثل دوتا برادر با هم همکاری کنیم و سایت رو بروز رسانی کنیم.

دوست گلم اگه خواستی با هم همکاری داشته باشیم به این ادرس بیا و در قسمت نظرات مطرح کن تا یوزر و پسورد برات بسازم برای ورود به سایت.

ادرس سایت من یا بهتر بگم سایت ما : http://www.zirnevisdl.ir/

منتظرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 208
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 17,316
  • بازدید کلی : 410,842